کد خبر 329773
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

انتظارات مردم از کاهش قیمت خانه به سر رسیده بدین ترتیب با پایان ماه مبارک رمضان رونق به این بخش بازمی‌گردد و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور این میزان افزایش به حداکثر برسد و طبق روال هر ساله با آغاز مهر ماه و شروع مدارس میزان خرید و فروش کاهش یابد و در دی ماه مجددا روند معاملات افزایشی شود.

 به گزارش مشرق، کیوان شادمان - کارشناس مسکن - درباره روند فعلی بازار مسکن اظهار کرد: ماه مبارک رمضان در روند بازار تاثیرگذار بوده است اما در حال حاضر با نزدیک شدن به اواخر این ماه و پایان آن اوضاع بازار بهتر شده و رکود به وجود آمده رفته رفته از بین می‌رود.

وی افزود: انتظارات مردم از میزان کاهش قیمت‌ها زیاد بوده اما با توجه به قیمت تمام شده ساخت و سازها و تغییر نکردن آن شاهد کاهش قیمت در این بخش نبوده‌ایم.

شادمان با بیان این‌که انتظار مردم برای پایین آمدن قیمت در حال حاضر به سر رسیده است، تصریح کرد: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان روند بازار رو به رونق پیش خواهد رفت.

این کارشناس مسکن خاطر نشان کرد: در حال حاضر مردم بیشتر به سراغ خرید و فروش آمده‌اند؛ به طوری که متقاضیان بازدید خانه‌های فروشی بیشتر شده‌اند.

وی درباره روند بازار تا پایان سال اظهار کرد:‌ بعد از ماه مبارک رمضان رونق به بازار باز می‌گردد و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور این میزان افزایش به حداکثر برسد.

شادمان با اشاره به این‌که هر ساله با آغاز مهر ماه و شروع مدارس میزان خرید و فروش کاهش می‌یابد، ادامه داد:‌ دی ماه این روند افزایش پیدا خواهد کرد و رونق در بازار ادامه پیدا می‌کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    بازار مسکن شدیدا در رکود بسر میبرد چرا نبودن پول در بازار افزایش ندادن سود بانکی افزایش ندادن حقوق کارگران و کارمندان کم توجهی به وسرعت نبخشیدن به حذف سوپ سید سوخت وانرژی گره خوردن مذاکرات هسته ای پایین بودن ارزش ریال در برابر نداشتن قدرت تصمیم گیری در سطح مدیریتی وبی کفایتی انها نبود حس سرمایه گذاری وضعف شرکت های ایرانی در مقابل شرکتهای نبودن عملکرد سریع و کوبنده در برابر تحریم امریکا نبود برنامه سریع در برابر تحریم احتمالی و عملکرد ضعیف نمایندگان مجلس شما در نمایند گان مجلس چند نفر میتوانند انگلیسی صحبت کنند ونترس در برابر مساعل داخلی وبخصوص باشند نماینده مجلس و شورای شهر باید بالاترین قدرت تصمیم گیری در عزل و نصب مسعولین استان را داشنه باشند
  • نیما ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    چه تحلیلی .. تحلیلهایی که بر اساس شاخصهای اقتصادی نباشد تحلیل زرد است .. با قاطعیت میگویم چنین اتفاقی نخواهد افتاد
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    مجید جان سوپ سید نه سوبسید subsidy
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    این کارشناس بیشتر می خواسته آرزوهاش رو بگه
  • جاوید ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    شاخص های اقتصادی این رو میگه که نقدینگی که از ارز رفته بود تو بورس الان از بورس اومده بیرون و سرگردانه! اگر بره سمت مسکن دیگه 90 درصد مردم باید خرید مسکن رو تو خواب ببیننن و اون 10 درصدی که 90 درصد از نقدینگی رو دارن باز هم سرمایه هاشون چند برابر میشه ولی کسی این حرفها رو جرات نمیکنه بگه چون از یک جهش وحشتناک می ترسند اما به زبون بی زبونی میگن هرکی می خواد بخره الان وقتشه ضمن اینکه برو پیش یه معمار تا برات حساب کنه ببینی الان با توجه به قیمت مصالح قیمت آپارتمان از قیمت تمام شده کمتره!
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    بستگی به مذاکرات هسته ای داره اگه به نتیجه رسید باز مردم یه 3 یا 4 ماهی میمونن که نتایجشو ببینن شایدم بیشتر اگه به نتیجه نرسید که دیگه واویلا البته اگه به نتیجه برسه باز هم حسابی نیست که قیمتها بیان پایین در کل بیچاره ایم.............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس